Krassel..

Räknade ut att jag har varit i 5 länder och gjort 8 flygningar på 11 dagar. PUST. Och nu är det krassel på gång.. Vaknade krasslig med ont i halsen och sååååååååååå slut. Har en väninna som flyger runt Europa som en skottspole jämnt - fattar inte HUR hon orkar. Skulle ju kunna köra med teorin att jag börjar bli gammal men min väninna är äldre än mig så det går ju inte ihop.

Har faktiskt shoppat en hel del på sistone även om jag klagat över att jag inte fått någon lön. Hade lite pengar i rockärmen som jag skulle sparat men det är ju SÅ SVÅRT!

Får försöka fixa ihop någon bild på några av sakerna. Bland annat ett par riktiga "gestapo" stövlar. Svarta, blanka, strama och över knät. Inga klackar. I like, ser väldigt power ut.

På taxfreen hittade jag bland annat:

         

GHOST Midnight parfym    
Estee Lauder concealer
Chanel Huil confort make-up borttagning
Victorias Secret lipgloss i färgen "piece of cake"

Nä, hela dagen går. Kollar på lilla Jesper på "Stjärnor på is". Hur gullig är han????? So cute!

:-) C

Kommentarer
Postat av: Cicci

Jag älskar Chanels produkter, så bra!

Postat av: Alina

Hejhopp! Ha en trevlig helg:)

2008-10-11 @ 14:34:59
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: C

Cicci

Visst är de! Jag har nog provat igenom ALLT (nästan..) men det är ändå alltid Chanel som funkar bäst, även i jämförelse med La Prairie som jag tyckte var blä!



Alina

Du med!! :-)

2008-10-11 @ 18:31:49
URL: http://rivieraglitz.blogg.se/
Postat av: Sweetheart

Åh, parfymen ser ut att lukta otroligt gott! Blev just förälskad i flaskan... :)

Kramar!

2008-10-12 @ 00:14:41
URL: http://graceful.blogg.se/
Postat av: C

Sweetheart

Ja, den är mycket speciell och luktar såååå gott! Till och med så att folk stoppar en på gata och frågar faktiskt! Men, den är inte helt lätt att få tag på om man inte är i England! :-)

2008-10-12 @ 12:38:44
URL: http://rivieraglitz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback