One pic, tvättstuga och portugisen..



Oj, så nöjd jag är! Den fick iofs stanna hemma idag då det såg ut som HERKE tillsammans med resten av min outfit.

Hade bokat tvättstuga idag. Snacka förvånad när jag inser 1. att lampan i tvättstugan är tänd. 2. att båda maskinerna är fulla och igång 3. att någon har stulit min tvättid!! Morr... Men jag lämnade min tvättpåse där och en timme senare knackade det på dörren från en MYCKET ledsen granne som sett fel på kalendern. Oh well, det må vara hänt och jag hade kunnat göra samma sak (NOT!;-)..

Kopplade upp mig på MSN. Har inte hänt på a VERY long time! Och där var Zé. Portugisen. So cute! Fast han flyger bara runt världen hela tiden och softar. Inte så seriöst. Inte för att alla måste vara det heller - och vem är jag att att snacka.. hahaha.. Iaf, han skulle till New York nästa vecka och sedan vill han planera att komma hit. Och när han har varit här så vill han ta med mig till Portugal igen. Vi får väl se hur det blir med det..

Jag har ätit 3 glassar idag. En GB sandwich, en Cornetto och en Magnum med vit choklad... Bådar det gått inför nästa helgs international party... Nä, knappast. Det är därför jag måste tvätta Yoga kläderna och sticka iväg och träna på lunchen imorgon. Bättre sent än aldrig. Jag vet bara att på fredag nästa vecka borde jag vara typ 4 kilo lättare för att min klänning med bar rygg och urringning ner till naveln ska sitta snyggt...!

:-) C

Kommentarer
Postat av: 08an

snygg!jag måste börja handla vanliga kläder..börjar bli alldeles för mycket spandex i lådorna..

2008-10-15 @ 22:51:06
Postat av: C

08an

Hmm. verkar som om det ligger något i det du säger.. ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback