Redan söndag..

Shit tiden går så fort... Blogg awards var rätt skoj. Jag var där av en rätt speciell anledning och det gick bra! Sprang på en väninna från Frankrike som är flitig bloggare och skriver för magazin runt om i världen. Jag visste att hon skulle vara i Stockholm i helgen för en tv-inspelning men jag visste inte att hon skulle komma redan i torsdags för att kika in på blogg galan!! Har lite bilder som jag kan visa senare.

Den här helgen går HELT i konstens tecken.. Har "låst in mig" i glas-studio och fixar grejer till både mig själv, vänner och fram för allt till utställningen jag har i Gamla Stan i januari!! Satte en ugn igår så det ska bli spännande att öppna den idag! Får inte glömma kameran!! :-)

Och så har jag en datinghistoria till... Shit va är det för fel på (förlåt, men) svenska killar???? De har INGET vett, hyfs, stil etc. etc. Nä, jag förstår inte hur svenska tjejer kan känna att de är uppvaktade över huvud taget.. Killarna är i stort behov av dating kurs..  Lära sig att visa lite uppskattning.. Och så undrar de små liven varför de inte träffar någon tjej.. hahahha..

Oj, klockan är mycket, time to go!! Ännu en fantastisk dag i ugnsvärme och med glasskärv i fingrarna - aj! ;-)

C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback