Starvation diet...

I know.... Det låter hemskt. Men jag menar inte BOKSTAVLIGT talat.. Bara nästan..

Lördag = PAAAAAAARTY! Klänning = halvt naken = showing FAT! Så... conclusion är då typ starvation diet.

Fick inbjudan för 2 veckor sedan och tänkte "Det är ju lugnt - har ju 3 veckor på mig att komma i fin-fin form!"

 
Typ så här hade varit nice till på lördag!



Sedan fattar jag inte vad f*sen som gått fel men jag har i princip LEVT på smågodis, glass och chips. WHAT HAPPENED????

Så, med en vecka kvar kan man ju bara konstatera - det blir LIGHT på ätandet till på lördag... SOOO BORING! Har ätit kräftor till middag - det ska ju vara bra! Tyvärr avslutade jag med glass men jag försöker förtränga..

Hur som helst har jag förberett annat som INTE har med food att göra.
-Jag har bokat Sascha Juan för klippning.
-Och så har jag bokat soldusch.
-Och så har jag bokat botoxbehandling men de hade tyvärr inte tid innan festen - men ändå - bara jag skrämmer huden med att det är dax för sprutor så sträcker den till sig.. ;-)
-Och så är klänningarna (ja, det är halvtidsbyte av klädsel efter middagen) klara.
Det enda som saknas är 1 par svarta höga handskar sedan är ALLT KLART (ja, förutom the diet dårå..)

Nä, time att checka mailen. Och kanske städa lite. Och kolla vad det kostar till St Barths. Snart är det jul och då måste man ju FLY! Inte för att jag tror att det blir St Barts (hahhaha, det brukar ju sluta i exotiska London eller någon annan ödslig stad... hahah) men ändå.. ;-)

I'll be back!C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback