Stockholm/Rivieran/London.. ELLER NÅ'T.. :-S

Någon söt kommentar undrade vart jag tagit vägen.. Hm.. Ibland undrar jag själv men rent fysiskt så är jag numer i Stockholm. Back to Karlaplan. Hade någon sagt det till mig för 1-1.5 år sedan hade jag RASKT idiotförklarat personen och undrat om den kände mig över huvud taget... Hahahhahahhahahahha. Och nu sitter man här..
 RIVIERAN VS. KARLAPLAN 

Mitt "riviera konstnärsliv" har bytts tillbaks till businesskostym och analyser. Serious stuff... Fast lite konstnärande blir det fortfarande - ska ha 2 utställningar i Stockholm 2009 och har blivit tillfrågad om jag vill ställa ut på Rivieran nästa år också. Men, jag är ju här och inte på Rivieran. Så, I don't know about that men Stockholmsutställningarna blir definitivt av.



Fortfarande är Frankrike "maison secondaire" men mitt lilla hus i Cannes har jag lämnat. Flyger ner då och då men senaste resan skulle ha skett förra lördagen men flyget var 9(!) timmar sent så efter 7 timmar blev jag så j*kla trött att jag slängde in handuken - dvs. lämnade tillbaks boardingkortet, gasade igång folk för att fiska fram min resväska och sedan åkte jag tillbaks hem till Karlaplan. Alltså, min resa var bara över en och en halv dag och när man då missat 9 timmar så blir det inte så mycket tid kvar så jag pallade inte med.. Oh well, sitter och letar biljetter till nästa helg men de går loss på minst 4.500 SEK. FUN.. NOT! Och så ska jag på fest i London första helgen i oktober och den kommer att kosta...

    RIVIERAN VS. LONDON 

Nä, har ätit glass en vecka och bestämt mig för att IMORGON - då är det dax för nytt, hälsosamt liv. Så tills dess får jag fortsätta frossa... med andra ord, dax för kylskåpet!! ;-)

A bientot - peut-etre!
C


Kommentarer
Postat av: 08an

kontraster förnöjer också - hoppas dina analyser inte inbegriper alla galna börssvängningar, då förstår jag att du har att göra. Nåväl, nu när du är tillbaka på Karlaplan vill jag gärna se lite cool shopping, som spandexnörd har jag börjat längta tillbaka till snygga, vanliga kläder o behöver lite guidning i form av pics på fina fynd...! :D ha det bra!!

2008-09-21 @ 23:04:13
Postat av: c

08,

Tack och lov inte börsanalyser... pust. men tyvärr påverkad av det ekonomiska läget. Nåväl, bara att vara positiv och analysera fram nya vägar!! ;-)

Hm.. har blivit lite shopping men kommande månad.. AJ, AJ!! Får väl lägga upp de senaste fynden dårå, alltid nå't! ;-)

/C


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback