Ingen laddare.. Men laddar... För London!

Har fortfarande inte hittat laddaren till kameran - shit! Bara inte mina bilder är i fara... Förmodar att jag kan ta ut det där lilla kortet och fiffa med bilderna ändå så att jag kan kika på dem. Så irriterande - laddaren är spårlöst försvunnen. Känns som när jag glömde I-pod:en på flyget. SNOPET!



Laddar gör jag själv för övrigt!!! För London. Bara en och ½ vecka kvar! Jag måste träna muskler som en galning. VILL INTE ha med mig kryckan. Då blir jag ARG! Så, träning it is - eller, ja - ska bli.. hmrrrff... snart.. Nä, mest laddning sker i form av plannering. På agendan är förmodligen shopping, party, spa och konst!



Köpte en parfym. Den luktar dam. Väldigt DYR dam. Typ a million dollars. Ralph Lauren - Pure Turquoise. Jag gillar den. Men ändå inte. Och kan heller inte bestämma mig för NÄR den ska användas. Men det är något med den. Onekligen. Kanske inte så sexig.. men som sagt, j*kligt expensive (alltså, inte att köpa - utan själva doften!!)

Kommentarer
Postat av: Anna K

Men fy av irriterande med laddaren:( e det buisness or pleasure resa till London?

Ciao Ciao!

Postat av: mimi

I just say one thing... typiskt frankrike hahah.. bra att ett problem ar ordnat iallafall.

Ha det bra

2009-04-23 @ 12:12:49
URL: http://mysansliv.blogspot.com
Postat av: Anna K

Har du fastnat i London utan internet:)) Vill ju höra hur du haft det! Bye Bye

2009-05-10 @ 19:45:50
URL: http://www.kudrocova.blogspot.com
Postat av: Sofie

hur va london? :)

2009-05-17 @ 12:12:50
URL: http://thepalma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback