Förhandlingar - I love förhandlingar!!

Att pruta och dyl ligger INTE för mig. Jag tycker att det är pinsamt. Önskar att jag var bättre på det för jag har vänner som köper diverse ap-dyra saker på diverse ap-exklusiva butiker och ALLTID lyckas få med ditt och datt eller avdragna % på priset.  Oh WELL..

Jag gillar förhandling as in LÖNEFÖRHANDLING - DET är skoj det! Och vi har börjat. Jag har blivit erbjuden fast tjänst istället för konsulttjänst - och det såklart - för dem blir det ju mycket billigare - konsulter kostar muchos dineros!

Så, jag sa mitt löneanspråk till chefen och chefen var tvungen att fundera. Chefen ringde tillbaks med ett motbud och jag stretade emot och nu håller chefen på att räkna på sin kammare igen. Imorgon kommer hon tillbaks med nytt bud! Förhoppningsvis närmare mitt ytterst blygsamma anspråk..;-) hahahhaha. Nä, är det något som jag gillar så är det löneförhandling och jag har aldrig gått ifrån någon utan att vara nöjd. Så nu tycker jag att det är JÄTTESPÄNNANDE!!! Jag can't wait tills imorgon då jag vet hur det går!

Och nu - blåbärssemla!!
MUMS!
Och snart - säng!
:-)

Kommentarer
Postat av: Anna K

Spännande! Lycka till:)

2009-02-20 @ 18:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback