Inkompetenta idioter..

GAH! Jag tror jag blir galen. Jag är ju anställd på mitt jobb via ett konsultbolag. Det verkar som om de har rekryterat all kompetens till sina uppdragsgivare och blivit kvar med ett gäng blåsta idioter på kontoret.


I'm an agry CAT!

I förra veckan gick de till min uppdragsgivare och sa att de fick KÖPA ut mig.. Vilket är grymt intressant eftersom MITT kontrakt har ett "bäst-före-datum". Jag ringde såklart och frågade vad sjutton de höll på med - och SÅKLART hade jag rätt. De behöver inte köpa ut mig alls. Jag är ju inte livegen. Jag får bestämma HELT SJÄLV och den dagen mitt kontrakt tar slut har jag INGA obligations gentemot dem. Och som om inte det vore nog...

Nu har idioterna meddelat FEL inkomst till försäkringskassan för de dagar jag varit sjukskriven i samband med operationen. De har visst glömt ett 6 S-I-F-F-R-I-G-T belopp (jepp - ÖVER 100.000 kr) - på årsbasis..och det gör en VISS skillnad!!!  HELT J*VLA SJUKT!

Var jag irriterad då jag ringde om tidigare incident så kan jag säga att jag nu f*n undrar om människorna PÅ kontoret ens vet hur man läser och räknar.

TOMORROW - utskällningsdax!

obs. jag är verkligen ingen bråkmakare men va f*n - hur svårt kan det vara att 1. vara påläst om sina konsulter så man vet vad för avtal som gäller INNAN man åker på möten och diskuterar en specifik konsult.... och 2. Läsa löneavtal på korrekt sätt??????????? Jag bara undrar?!?!?!??!

Kommentarer
Postat av: Anna K

Oj vilket strul! Hoppas att det löser sig och ge dom en ordenligt omgång;)

2009-02-17 @ 21:52:53
Postat av: Anonym

Anna K

Ja, när jag fick tag på min personalansvariga så höll hon också på att gå i taket! Det visade sig att det var betydligt mycket mer som de "glömt bort" än vad jag trodde. Helt sjukt! Så, nu hoppas jag att det blir rätt!! :-)

2009-02-19 @ 22:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback