J*kla tjat men här är Gucci bilder...



Den stora väskan jag köpte för ngn vecka sedan. Mjuk mullvadsfärgad mocka - i like! Den lilla har jag ju redan postat bild på och denna la jag faktiskt upp igår men den verkar inte vilja fastna på bloggen....



Och så senaste ångest-köpet från Gucci på Kastrup i tisdags... Oh well..

Nä, jag har räknat ut att jag har jobbat hela 46 timmar denna vecka - och imorgon blir det några till. Ska försöka vara tidigt på jobbet och sedan har jag internt möte till kl 13 och kl 15 har jag ett extern möte på Söder - efter det får det nog bli lite relax!!!!

:-) C


Kommentarer
Postat av: 08an

snyggt!äh-det förtjänar du,som jobbar o sliter!:)

2009-02-12 @ 22:54:49
Postat av: Anna K

Snyggt!!

Postat av: C

08

Hahah, ja - eller hur! Alla sätt att försvara shopping är bra..! :-)



Anna K

Tack! Ser fram emot att se din nya!! :-)

2009-02-15 @ 20:07:53
URL: http://rivieraglitz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback