Lönedeponering på Gucci - kanske borde söka jobb där...

Jag älskar my job! MEN.. det är liiiiiiiiiiiite mycket nu.. igår jobbade jag 19 timmar - inkl. flygresa men ändå. Upp 04.45 och iväg till Köpenhamn för MASTODONTMÖTE!

På vägen hem sa en kollega "Shit va jag ska shoppa - jag har så mycket pengar över - jag ska nog hitta något riktigt nice!". "Kul för dig" var min kommentar - eftersom jag reste med tom plånbok efter Guccivändan för typ 2 veckor sedan. MEN vad hände sen.. JO, jag gick in på Gucci på Kastrup.. Och kom därifrån med - ta-daaa - ett nytt skärp. FYYYYYYYYY. Så - var jag pank innan så är det definitivt bröd och vatten som gäller nu. ÅÅÅÅÅÅÅngest!

Det sjukaste av allt är att Gucci aldrig legat mig särskilt varmt om hjärtat. Jag har några par skor från Gucci samt några småsaker men jag har aldrig riktigt varit crazy about it. Och så nu... hela månadens lön har gått åt på just Gucci.. Jag skulle behöva terapi.

Men först och främst behöver jag sömn. Har blivit liiiite mycket jobb och liiiiiiiiite lite sömn..
Cee yau lejter! :-)


Kommentarer
Postat av: Sofie

jag vet hur det känns med lite sömn och mycket jobb! dock får man ju hoppas att det ger resultat i framtiden :) Nu har man ju faktiskt blivit befodrad till vice vd ! :) RIIIKTIGT skoj. men det tar ca 5-6 månader innan de riktigt stora pengarna rullar in... fortsättning följer i bloggen :)

Postat av: C

Sofie

VA?? Vilken karriärsklättare du är! Fantastiskt - grattis!! :-) :-) :-)

2009-02-15 @ 20:06:38
URL: http://rivieraglitz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback