Pust, what a weekend!

1. Lyckades samla ihop hela truppen som A/W på le Rouge i G-A stan och de som var på väg dig. Så, det blev omdirigering till Ö-malm och jag slöt upp med alla på Aubergine!! Så, det blev A/W för mig med trots ont och as-trött!

2. Lyckades få tag på kära K i Linköping och det var naturligtvis inga problem att jag gick in hos henne och hämtade mina fat även om hon inte var där! SUPER - Utställning räddad!

3. VERNISSAGEN gick superbra! Massor av folk och jag sålde 2 av mina glasfat. Det är första gången jag visar dem på utställning och folk tyckte verligen om dem! VERY NICE!

4. Tjejmiddag på Collage. Supertrevligt men trött!

5. Passning av Galleriet i förmiddags.

6. Fika i Fältan med kompis samt inhandlande av mockaspray till den senast inköpta Gucci väskan. Ingen idé att använda innan jag har sprayat den - annars blir den bara solkig.. typ som visningsexet i butiken. Och det gör ju ingen glad.

7. Ska iväg till mina bästa, bästa bästisar och äta middag. PRECIS vad jag kan önska efter this weekend.

Djupt andetag och nya krafter inför veckan. Har ett mastodontmöte imorgon tidigt.

:-)


Kommentarer
Postat av: 08an

grattis till ett bra jobb på vernissagen.å,behöver också en kick av jobbet just nu.det vill inte riktigt ta sig för tillfället för mig,mitt arbete,jag förstår inget just nu.men så är det väl ibland?

2009-02-03 @ 04:40:06
Postat av: C

Ja, det är väl så ibland.. tyvärr. Men efter regn kommer alltid solsken - men dessvärre så är det ju också så, att, för att man ska uppskatta solen så måste man gå igenom regnet först.. typ. Hoppas allt vänder snart! :-)

2009-02-22 @ 21:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback