Shopping på elitnivå... med mina mått mätt.... :)

Idag har jag shoppat - EN BIL!

Jag har inte sett den, inte provkört men det struntar jag i - jag har köpt den iaf.

Det är exakt den bil jag vill ha i den färg och klädsel jag önskar. Och det finns bara 1 i hela Sverige att köpa just nu. Annars är det 6 månader eller ännu längre leveranstid. Och med tanke på att jag köpt en cab så är det ju pointless att få den tidigast i augusti. Så, jag har med andra ord fått JUST den bil jag vill - splitt ny (årsmodell 09 som gått 0 mil) och nästan UTAN leveranstid - jag ska hämta den om 1.5 vecka!

Det säger ju sig självt att jag var TVUNGEN att slå till!!!!! :-)

Jobbigt bara att behöva vänta! Och lite jobbigt att göra mig av med min gamla bil.. Min favvo "Tessan" som rest runt hela Europa med mig och som bott i Frankrike dessutom. Snyft!

Men, snart är den nya "Tessan" här (ja, namnet måste hänga med - har jag en bil så HETER den TESSAN!! :-) - så då blir det bilkörning - thats for sure!

Ses later! C

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oooo lovely! Nybilskänslan e svår att slå:)))

2009-02-24 @ 21:27:40
Postat av: C

Ja, visst är den! Jag ser SO MUCH fram emot att hämta den, det måste dessvärre fixas med vinterdäck och dyl. först så jag får snällt vänta.. :-)

2009-02-24 @ 21:40:25
Postat av: Sofie

ohh jag vill med ha en bil! kommer nog köpa en liten audi A3 snart (innan ekonomin tillåter mer), men sen siktar jag på audi R8 (älskar audis lysen fram).. men annars vet jag inte så mkt mer om bilar, förrutom att de är superkul att köra! :) men grattis till nya bilen :)

Postat av: C

Audi's A 5 är inte så dum den heller!! :-) Gillar också bilar men vet inte heller så mycket. Kan typ alla modeller på design men motor osv... not interested.. ;-)

2009-03-02 @ 20:08:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback