Valentines i pyjamas!

Jag har spenderat hela helgen i pyjamas. Hos mina favvokillar - my oncles! Jag har ju eget rum hos dem - i de hus/lägenheter de har!! I Sthlm är det prime location och bara ett stenkast från min ytterdörr! Very convenient! :-) 

Se hela bilden

Vi har kollad DVD, ätit ostbågar och frossat lasagne. PERFEKT alla hjärtans! Dessutom har jag kännt mig lite krasslig - i sviterna av mycket jobb tror jag - så det har verkligen varit stärkande att do absolutely nothing!!

Back at home nu och tänker gå och lägga mig tidigt. Ska träffa kirurgen imorgon och spana på röntgenbilder. Hoppas kunna boka in sjukgymnastik å det snaraste!!! And then - dansa på borden!

Nä, lite middag ska jag nog klämma i mig.

Ciaaaaooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback