Working, working..

Den här veckan har varit helt sjuk. Hade gått bra om jag haft 4 assistenter. Typ..

Det sjuka är att jag ju konsultar och att mitt kontrakt bara löper 4 veckor till. Och nu diskuteras en övergång från konsultkontrakt till anställning på företaget. Diskussionerna sker på hög nivå eftersom vi har anställningsstopp. Och väntan är eeeeeeeeeeeeeevighets låååååååååååång. Jag vill veta NU!

Jag har ju lite annat i rockärmen om det skulle krisa men jag VILL VERKLIGEN vara kvar. I love it! Att gå till kontoret är en FRÖJD!

Vaknade imorse och undrade vem f*n som ringde mitt i natten och väckte mig. Insåg att det var väckarklockan. SKIT - kändes som om jag sovit 10 minuter men tydligen hade jag sovit hela natten och det var dax att gå upp. So tired!

Därför - sängdax - tjugo över nio. Helt sjukt!

ZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback