And NOW WHAT?!?!?

Booo! Back again.

Stack in på kontoret. Började dagen med ett möte med chefen.

Chefen: Så, kan du börja idag? Hur känns det efter op.? Vad säger läkarna?

Moi: Jag klättrar på väggarna hemma - måste jobba! Allt känns super! Läkarna har sjukskrivit till 1 feb. men det GÅR inte.. Jag jobbar från och med idag och ringer och avstyr sjukskriviningen.

Chefen: Sjukskriven till 1 feb? Nu går du hem! Jag vill inte ha dig här. Jag kan inte ta på mitt ansvar om något går fel med ditt skelett. Du får MAX vara här till lunch. Sedan går du hem. Vi kan ses på fredag igen och så får du jobba hemma tills dess.

Moi: BU-HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU. Snyft-snyft!

Så nu sitter jag här - hemma i mörkret och UTAN kollegor. :-(

Fast jag har ett telefonmöte med kirurgen idag. Då SKA jag se till att han kör på min linje - dvs att jag är tillbaks på the office IMORGON - och DÄR MED BASTA!!

and now... BACK TO jobbdatorn!

Ciaoooo for nooooow! :-)

UPDATE: Pratade med en sjuksköterska - hon tyckte att jag skulle ta det lugnt... = vara hemma. NOT THE ANSWER I WANTED so.... Jag ringde till kirurgsekreteraren och bad någon av de 2 kirurger som gjorde min op. att ringa.. så nu väntar jag OTÅLIGT på samtal!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anna K

Men vad har hänt? Operation låter allvarligt?

Postat av: C

byggt om lite vid höften bara! ;-) Har haft konstant ont men nu känns det ingenting - helt fantastiskt! Har 4 mastodontskruvar inskruvade i bäckenbenet.. hu. men som sagt - feeling well! :-)

2009-01-13 @ 20:24:36
URL: http://rivieraglitz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback