BEACH 2009!!! Utan "ansträngning"!

YUPP! Detta är knepet... och BEACH 2009 är fixad!


Jag har SJUK träningsvärk idag. Från gårdagens prommis till Fältan (säääkert hela 200 meter). Satt och åt sushi. Gick från Sushi stället till Thelins (50 meter) för att fika och från Thelins till Sabis (oooh säkert 100 meter) och sedan hela vägen hem igen. Och idag så kan jag säga att arm- och bröstmuskler är FETT tränade! SHIT så snyggt detta blir till BEACHEN! Störande bara att det måste göra så ont - oooouch! Men jag har ju inget val. Om jag inte vill sitta på soffan konstant.. Och som sagt, om BEACH 2009 är fixat so - be my guest! Kom igen träningsvärken!!!

Så måste man ju vårda resten också så now time for beauty treatment. Hyn ska stråla (i kapp med värken.. hahaha).
:-)

Kommentarer
Postat av: Sofie

bra träning ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback