Efterlängtade shopping...

Hur sjukt det än låter så har jag längtat efter att kunna springa på stan alla de veckor jag suttit hemma och "recover" mitt ben.

Var en sväng på NK - 50% på siden scarves från Salvatore Ferragamo - I LIKE! Nu köpte jag inte någon scarf själv men däremot inhandlades ett scarf-skärp från just Ferragamo. Here it is:



Var inne på Zara idag igen och hittade en perfekt kontorskjol (som F. skärpet kommer att sitta perfekt på!!) och så blev det ballerinas i silver. Samma som igår fast då i svart...



Har inte fotat det andra. Maybe soon..

Nä, nu måste jag plocka fram jobbdatorn.. Shit, helgen går så fort och jag ska börja med det NU.. kvart över 7 på söndag kväll.. Oh well...

:-) C

Kommentarer
Postat av: Sofie

härligt med shopping! vet hur det är med att skjuta på saker.. jag ska med börja med förberedning för jobbet imorrn men det är mycket roligare att läsa bloggar istället :)

Postat av: Ellinor

Åh jag vill också shoppa! Måste ringa och skälla på csn igen!

2009-01-25 @ 15:31:31
URL: http://sharpen.blogg.se/
Postat av: C

Sofie,

Hahaha, ja, ibland fastnar man i bloggträsket när man egentligen har massor av annat att göra!! :-)



Ellinor,

Ja, ring och skäll på dem bara - det kan de behöva!! ;-)

2009-01-25 @ 22:59:11
URL: http://rivieraglitz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback