Million dollar Zara babe...!

Jo, Nacka Forum var NICE men tyvärr tycker jag att ALLA centrum/gallerior etc ser EXAKT likadana ut i SE. Boring. Och så finns bara de STORA kedjorna där.. Men visst var det fräscht - haha det är ju nybyggt...

Anywäy, på Zara köpte jag den där klänningen jag sett i stan. Klänning i siden med ormskinnsmönster. Och så köpte jag en sidentopp med pärlmönster som jag tänkte använda på jobbet med ett mörkt blått linne under. Och ett par ballerina i svart med stora stenar. Million dollar Zara babe för en spottstyver - 1100:- istället för 2100:- och då var sidentoppen på ord. pris! KAP! Pic. later!

Igår kväll blev det middag med tjejerna och sedan en sväng på Rose. Not impressed. Skriver mer sedan. Got to gooooo - more shopping men idag NK! :-)

C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback