Muchos to do-os..

Mycket på jobbet, mycket att fixa för utställningen, mycket tankeverksamhet för annat... pust. OCH ångest.. det har nämligen inhandlats saker på Gucci IGEN. FY!



Så, nu är lönen slut och det är bara....ja, typ 30 dagar kvar till nästa lön. Känns bra.. :-S

Men nu har jag TVÅ väskor - 2 väääääldigt användbara väskor dessutom - mao har de ju i princip redan betalat sig själva.. I nödfall får jag väl koka dem och äta med lingonsylt..

Nä, sleep.. men först - dataspel - bra "gonatt saga" för vuxna! :-)
C

Kommentarer
Postat av: 08an

får det dig att må bättre kan jag skryta m inköp av 3 väskor,5 par stövlar,2 par stövletter,1 par stilletos,byxor o klänning under bara 1.5v.fan flög i mig när jag insåg att jag behövde nya accessoarer..se bara till att slita dina nya raringar, o njut av dem!

2009-01-28 @ 23:24:41
Postat av: C

08:an - Där är du ju!!! ÅH, tack för att du lättar min ångest! Låter som du haft skoj på shoppingfronten!!!! :-) :-) C


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback