Övervaka singel-mingel..

HA. Så gör man när man inte vill kasta sig ut i det farliga.. man står och spanar vid sidan av.. hahhahahha

Tydligen är det ju "singel-mingel" på Bistron på Kommendörsgatan ikväll. SKOJ - not.. Eller, ja.. egentligen så är det säkert superskoj men jag gillar inte såna "singel-jippon".. tycker det känns lite skumt.

MEN.. by saying that... så ska jag faktiskt till Bistron ändå. Och äta. Nu är det iofs delat mellan baren (singel-minglet) och restaurangdelen men man kan ju alltid spana i hemlighet på väg in och ut! ;-) Det är så nära singel-mingel jag kommer... hahahha

Nä, med tanke på att min vänninor kommer att vara slipade till tänderna så måste jag nog lägga på ett kol och fixa och trixa!

CIAO FOR NOOOOOOOW!
:-) C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback