MonteCarloBayMemories

C ringde igår - min "bästis" på rivieran. Hon grät. Hon har sålt sitt gigantiska hus och letar lägenhet. Hon var så deprimerad för att hon tittat på 3or och 4or och hon kände sig kvävd.. Medans hon letar nytt ställe behöver hon någonstans och bo och hon undrade om jag hade numret till Uncle B - han som jag refererat till som Rivierans egen Hugh Heffner tidigare.. Och - jag hittade numret så nu ska C ha hämtat nycklar till hans hus och flytta in där imorgon. Han har ju bara huset under filmfestivalen och typ tidig sommar - och då är det FULLT HUS!! Sjukt skoj.

Så nu måste jag ju sticka ner snart igen! Var nere 2 veckor innan operationen för att DANCE innan jag skulle bli kryckburen.. Vi drog till Italien och julshoppade och så stannade vi i Monaco på vägen tillbaks och tog vi in på Monte Carlo hotell och dansade på Jimmy'z ALL NITE! Sjukt kul!


Och efter allt dansande så var det bara att slita av sig klackarn så snabbt vi kom tillbaks till hotellet så letade vi nyckel och låg på golvet framför vår dörr och skrattade tills vi kiknade åt absolut INGENTING.

Så, snart, very soon, ska det bli en till galen resa (eller ja, så galen den kan bli med ett skelett på läkning...)

Nite, nite!

Kommentarer
Postat av: Sofie

jag ser fram emot galna resor :) Så jag vet hur jag ska uppföra mig när jag väl gör det själv!



Kul förresten att du fick börja jobba igen! Jobb är alltid kul tycker jag :) (om man trivs)

Postat av: C

Sofie, Hahhaha, ja, galna resor är skoj!

Jag har kommit på den enda nackdelen med att jobba om man verkligen trivs... Tiden räcker aldrig till, man vill bara fixa med ALLT och kommer aldrig från kontoret.. Fast hellre så än att man räknar timmar tills man får går hem! :-)C

2009-01-17 @ 09:43:37
URL: http://rivieraglitz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback