Utställning

Nu har jag varit och satt utställningen. Vi var en man kort så jag fick med 3 tavlor på "köpet".... Det blev bra - nu finns bara 1 problem. 2 av mina glasfat finns hos en väninna. Hon är i Linköping. Jag har nycklar till hennes lägenhet men får inte tag på henne. Ttänker verkligen inte gå i hennes lägenhet om jag inte pratat med henne.. Men som sagt.. Faten är där. Och de borde vara på galleriet. buhu.

Eftersom hela dagen varit superstressad så har jag såklart lämnat kryckorna och burit massa saker. Dessutom har jag klättrat på stege.. Ska på A/W men är sjukt sen eftersom jag har ont som f*n och relaxar på soffan hemma. Ska nog ta och ringa gänget och höra om de inte kan masa sig över till Ö-malm istället för le Rouge i G-A stan.

C

Kommentarer
Postat av: Sofie

oh vad kul kommer du till linköping =)

Postat av: Anna K

Ta det lugnt du som är nyop. och allt och Lycka till med utställningen:)

2009-02-01 @ 14:24:21
URL: http://www.kudrocova.blogspot.com
Postat av: C

Sofie,

Min väninnas lght ligger i sthlm men hon är i Linköping så ingen resa dit för mig.. :-( Men är där ibland och hälsar på hennes familj. Hon är som en syster, typ!



Anna,

I know. Men det är så lätt att stressa iväg men det får jag "betala" för nu - tillbaks med 2 kryckor igen... inte direkt min plan..

2009-02-01 @ 16:35:31
URL: http://rivieraglitz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback