Betalar visst för Frankrikehuset... WHAT THE F***?

Skoj, det damp ner ett brev från min franska bank i brevlådan.

Det visar sig att mina räkningar från gamla huset i Cannes FORTFARANDE dras från mitt konto... VERY INTERESTING... Jag betalar alltså för ett hus jag inte bor i. Men någon annan är säkert glad. Gratis el och gratis telefon och gratis internet. NOT BAD... För den som bor där alltså. VERY BAD för mig.. :-(

Och till råga på allt har mammy och jag sprungit på stan och shoppat. Och jag som trodde att det var "safe" köpte bland annat Diors nya "Miss Dior Chérie L'EAU" (den är HELT fantastisk och det var AMOUR at first sniff..) och så visar det sig att jag måste "nöd" transferera pengar ner till FR. SKOJ... NOT...



Så, nu ska jag nog gå och sova lite på saken.. Med lite "Miss Dior Chérie L'EAU" på kudden..
CIAOO ZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Kommentarer
Postat av: Anna K

Men jisses! Hoppas att du får tillbaka pengarna!!

Postat av: mimi

Har du skrivit rekommenderade brev för att säga upp abonemangen? Det är ju det enda sättet att säga upp grejer här. Jag âkte pâ och betala en massa telefonräkningar för nâgra âr sedan bara för att jag bara hade ringt och sagt upp telefonen (som det funkar i sverige).

2009-03-10 @ 19:14:41
URL: http://mysansliv.blogspot.com
Postat av: Sofie

nya parfymer är härligt :) jag köpte Paul Smiths nya på flyget i helgen. Den va helt okej :)

2009-03-11 @ 23:00:51
URL: http://thepalma.blogg.se/
Postat av: C

Anna K

Det lär jag kunna se mig i stjärnorna efter tyvärr.. Oh well.. Tråkigt är det, jag hoppas bara att det löser sig pronto!!



Mimmi

Största problemet är väl att jag bett min proprietaire att avsluta allt eftersom jag inte varit nere själv... Och han verkar ju inte direkt ha lyft ett finger.. Nu har jag överlåtit en vän med kontakter på edf att fixa det och att ringa neuf också så det löser sig säkert! Ringde uppsägningar då jag flyttade ut från lägenheten i Antibes för några år sedan och det var inga problem då! :-)



Sofie

Aha! Måste springa och dofta på den också då! Väntar dessutom på Gucci's Flora. Den borde vara ute nu!? :-) Men tills dess - Dior's - den är super!

2009-03-12 @ 20:20:44
URL: http://rivieraglitz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback