Glasstudion hela helgen!!

Har glasat mig i helgen. Både lördag och idag!! 2 saker har jag sett "halvtidsresultat" på idag då ugnen öppnats och so-far-so-good!

Igår var det party med ett stort gäng - vi var 80 pers. Kvällen till ära hade jag köpt mig en byxdress med harembyxor.. Helt ärligt känner man sig som en elefant som har b*jsat på sig.. Hahahhhhahah men, men, ska det va - så ska det va..! Orkade inte riktigt med hela kvällen. Var grymt sugen på att dansa men det var med nöd och näppe jag stolpade runt i mina höga klackar så vid halv 1 åkte jag hem. Oh well. Skulle ju upp tidigt imorse dessutom så - all good!

Har precis mött upp med några av Frankrikegänget på hotellbrunch. De har suttit där HELA dagen och softat. De tyckte att de var såååå mysigt när det började snöa men vi svenskar som var med var inte direkt på deras linje... hm..

Hoppas kunna boka Frankrikeresa för påsken! Måste bara se hur jag kan få ihop semesterdagarna och hur länge jag kan vara borta! CAN'T WAIT. Nu är det snart 4 månader sedan jag var där - det är alldeles too long. Got to go!

Ska nog surfa in på supersaver och kolla biljetter NU!
:-) C

Kommentarer
Postat av: Anna K

Ja det här snöandet känns riktigt tungt just nu!! Härligt med semester:))Supersaver! Tack för tipset!

Postat av: C

Supersaver är bra - jag bokar nästan alltid mina biljetter där! :-)

2009-03-25 @ 21:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback