Hej lilla bloggen!

Händer inte så mycket - mest jobb. Vardag som helg. KNEEEEG. Fy fasen va tråkigt det låter. Tur att jag har världens coolaste jobb dårå!! I LOOOVE! Mao är det inte så tråkigt som det låter men det finns inte så mycket att skriva.. typ.

Idag - lunch på GOVINDAS! I LOOOVE! (precis som mitt jobb!! :-) Så grymt otippat ställe men deras lilla hare-krishna center och restaurang är FABULOUS. Jag brukar äta där med en speciell vän. Min "Govinda-vän". Han är cool. Och har GRYM klädsmak - not very surprising - he is ITALIANO!! :-) Idag hade han mörkbruna mockaskor. Italienska såklart och det snyggaste jag någonsin sett på en kille!! Han och jag är även shoppingkompisar. Och vi "stressar" varandra till de mest fantastiska köp! Vi var i Malmö ihop för typ 6 år sedan och jag köpte då en mockajacka i ljusbeige med små volanger runt dragkedja och sömmar. Det är ett av mina bästa köp någonsin!! THANKS Joccisen! :-)

Och bilen går bra - JAAAAAAAAA! Och nu har den garage på Ö-malm också - den är väldigt nöjd kan jag meddela. Även om jag inte parkerar där varje dag - det händer ju att det finns plats på gatan utanför dörren och det kan inget garage i världen slå..

Änywäj, nattadax.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback