Konst, konst..



Efter 2 helger på raken i glasstudio så känner jag för att säga tack och hej till jobbet, flytta tillbaks till Rivieran och köpa mig en glasugn. Så var det med det!

Ibland känner jag mig helt schizofren som å ena sidan tycker om rutin, tuffa projekt, möten, att knalla runt i businesskläder med laptopen under ena armen och "viktiga" dokument under andra - å andra sidan finns det inget som att softa runt i slappa kläder, lyssna på hög musik och bara flyta in i sig själv och det kreativa uttryck man håller på med.

Det är som en dragkamp.

Men, tomorrow it's time for the desk and the laptop again..

TUR att det är "semester" snart! Ooops, har glömt att boka bil - måste maila och fixa det NU!

:-) C

BILDEN kommer från utställningen i januari

Kommentarer
Postat av: Anna K

Jag är inne på din linje:)) Skulle vara så skönt att bara få "vara" ett tag...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback