Lugn helg..

Har fejat på bilen. Ska ju lämna den i inbyte så jag har fixat och trixat. Bland annat köpte jag en ny bilstereo då den gamla CDn inte riktigt tyckte att det var skoj att spela skivor.. :-( Den nya fick jag hjälp av en gammal kollega att installera idag efter jobbet och det gick så sjukt smidigt. Ringde någon bilaudio verkstad och de skulle ha "typ" 800:- för byta stereo... No thanks! Så, istället blev det till att terrorisera kollegan! I'm sooo pleased!

Nu är det bara 5 dagar kvar - sedan kör jag omkring i en liten söt sådan här:



Inte direkt coola och sportiga bilen men lite snuttig är den! Can't wait!

Nä, tog med jobbdatorn hem så det är väl dax att sätta igång...

:-)C

Kommentarer
Postat av: Anna K

Åh den är ju söt som en karamell:)) Bra köp!

Postat av: C

Anna K,

Tack! Ju mer jag ser bilder på den ju snuttigare blir den.. Men jag gissar att jag är partisk vid det här laget.. :-)

2009-03-06 @ 19:39:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback