Planning la France..

Kommer att spendera 4 dagar i Ste Maxime med my oncle and his husband - jag vet - jag MÅSTE skriva det på engelska för att my oncle är engelsman.. oh well.. they are my oncles - simple as that. Det ska bli så sjukt nice - vi har bestämt att bara softa. Jag har ju mitt eget rum hos dem - och det är mitt favorit rum.. Sååååå fint inrett med Laura Ashley blått och vitt och eget nice badrum och när jag kikar ut genom fönstret så kan jag se in i köket och har jag tur (när jag vaknar och kikar dit) så håller de på att stöka och fixa frukost - det är såå sjukt mysigt!

Sedan sticker jag till Chris på Cap d-Antibes. Där blir det traditionellt amerikanskt påskfirande med godis över hela trädgården!!!! Sedan blir det nog mest lunch och shopping om jag känner oss rätt.. Kanske en och annan middag också såklart! Däremot blir det inget dansande i MC - det får vänta till benet är "dansklart". Kanske redo till filmfestivalen - who knows?!!?

Borde egentligen öppna jobbdatorn nu men orkar verkligen inte. Imorgon är det fredag och sedan är det jobb i glasstudion HELA denna helg också.. ! All fun men det är liiite jobbigt att inte ha EN ledig dag på 3 veckor.

:-)C

Kommentarer
Postat av: Anna K

Lovely:)))


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback