Teatergrillen. Och killar.

Igår var det ÄNTLIGEN torsdagskväll med tjejerna. Vår torsdagsrutin har ju inte riktigt funkat de senaste veckorna då alla tjejerna varit ute och rest. Utom jag som BARA JOBBAT!

Det blev Teatergrillen (surprise.. NOT) men ändå en "change" eftersom det oftare blir Bistron.. Alla var där (surprise, surprise - NOT) och även herr vS.. Han satt bakom oss med sitt sällskap. Vi hade en fling i somras och that was about it... Han är nice men jag tror tyvärr att han är en "stureplansdrinker".. Dvs en övermogen (nä, han är inte så gammal men han är ju inte längre 20 direkt) småflicksmagnet som är ute jämt.. OCH som dessutom dricker alkohol every time.. I don't like. Är de inte skitstövlar ännu så blir de det.. I know - jag låter som en bitter hagga men hey, alla känner till den typen av killar.. ;-) Tror iofs att det kan finnas liiiite potential i honom ändå.. han gillar landet! Och med potential menar jag inte nödvändigtvis potential as in "boyfriend" utan mer potential som en rätt reko kille ändå!

Nä, nog med det. Har fixat bilen till tänderna! Tvättad, dammsugen och putsad. Så fin. Bu-hu.. och imorgon ska jag lämna bort henne.. snyft, snyft..

Imorgon bitti vid halv 9 bär det av norrut för att hämta Tessans ersättare!!

C ya! :-) C

Kommentarer
Postat av: Anna K

Ja den typen av killar e ju oftast inget ha in the long run..fast dom kan ju vara roliga ett tag;)

Postat av: Anonym

Anna K

Jo, det är ju sant. Och visst är det även så att man inte kan lära gamla hundar att sitta.. mao inte bör lägga allt för stor ansträngning vid en "så'n".. :-)

2009-03-08 @ 19:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback