Klack - 8 cm eller högre! Annars får det va!

Vårens "fashion MUST" framför alla är visst:  Klackar - 8 cm eller högre!

Inte mig emot! Vad som tar emot är däremot designen på mycket i vårkollektionerna... GIGANTISKA WEDGES.. eller FETA KLACKAR O SULOR Hur snyggt är det på en skala?? Nä, precis. Ser ut som om man har betongklumpar på fötterna... Hu! Wedges - OK, men till en viss gräns..

I förra veckan skrev jag ett
inlägg om Marc Jacobs kollektion för Louis Vuitton - fantastisk - men skorna...

Har Versaces designers helt tappat huvudet?  Förlåt, men personligen tycker jag dessa vita ser mer ut som 20 kronor än "a milion dollars"... Eller? Versace som brukar ha sassy, classy skor... :-(

131398-41  Versace             *              Prada   131398-42

Nä, då föredrar jag de röda från Prada!!!! Om jag nödvändigtvis måste välja mellan just dessa 2...

Finns såklart massa snyggt bland vårkollektionerna också men det som haussas mest är just FETA SULOR/WEDGES.. Hoppas innerligt att jag MOTSTÅR!

Nix, pix, nu är det Tea Time... (börjar likna engelskt thé drickande i det här hushållet.....)
Bonne soirée!/C


Kommentarer
Postat av: Malin

Hahhahahhaha! De är ungefär lika snygga som dessa; http://malincecilia.blogg.se/021106234046_christian_louboutin_lyckas_inte_.html

Dock var ju de röda helt okej. Jag vill också kunna ha klack. Jag e 175 cm och blir så lång om jag har 8 cm..:(

Postat av: C

Fy, den där tofflan var riktigt illa! hahahhahaha!
Själv tycker jag att det är snyggt med klack oavsett man är lång eller kort(jag är 169 cm). Ha de!/C

2006-11-14 @ 23:26:27
URL: http://rivieraglitz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback